Kolová matice M14x1,5 kužel (nerez víčko), klíč 19, D32, výška 30

Matice na kola M14x1,5 mm typ D32, určená pro většinu neoriginálních (aftermarketových) litých kol na trhu s nejběžnějším šestihranem na klíč 19 mm. Provedení s nerezovým víčkem.

34,49  s DPH
28,50  bez DPH

305 ks skladem

Množství:

Uvedená cena je za 1 kus

Matice na kola M14x1,5 mm s kuželovou dosedací plochou typ D32, určená pro většinu neoriginálních (aftermarketových) litých kol na trhu s nejběžnějším šestihranem na klíč 19 mm. Provedení s nerezovým víčkem. Celková šířka 25 mm. Celková výška 30 mm.

PARAMETRY
Hmotnost 0,041 kg
Rozměry 30 mm
Značka

Rozměr

M14

Stoupání závitu

Dosedací plocha

Klíč / hlava

Celková výška

30 mm

Povrchová úprava

Materiál

,

Pevnostní třída

8.0

Uvedená cena za:

1 kus

Země původu

Itálie (IT)

Značka automobilu

Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dacia, Dodge, Ford, Hummer, Jaguar, Jeep, Land Rover, Lexus, Opel, Saab, Ssang Yong, Tesla

Výrobce

Bimecc Engineering S.p.A

ROZSAH POUŽITÍ

Ssang Yong

Rodius | 2013-2019 (AJ) Van | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Rexton | 2017-____ (YK) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Rexton | 2010-2017 (RJ) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Kyron | 2005-2010 (DJ) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Actyon | 2006-2010 (CJ) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Ford

Chevrolet

Camaro | 2016-____ (A1XC) cabrio | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Camaro | 2016-____ (A1XC) coupe | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Camaro | 2009-2016 (GMX511) cabrio | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Camaro | 2009-2016 (GMX521) coupe | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Lexus

LC | 2020-____ (Z10) cabrio | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
LC | 2017-____ (Z10) coupe | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
LS | 2018-____ (F5, HF5) sedan | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
LS | 2006-2017 (F4, HF4) sedan | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Opel

Insignia | 2017-2020 (Z-B) Sports Tourer GSi | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Insignia | 2017-2020 (Z-B) Grand Sport GSi | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Insignia | 2008-2017 (0G-A) kombi | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Insignia | 2008-2017 (0G-A) limusina | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Cadillac

Escalade | 2015-2020 (GMTK2XL) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
Escalade | 2007-2015 (GMT926) SUV | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola
CTS | 2007-2013 (GMX322) sedan | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Lancia

Thema | 2011-2014 (LX) sedan | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Saab

9-5 | 2010-2011 (YS3G) sedan | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

Tesla

Model Y | Kolové matice | Kolové matice pro neoriginální litá kola

DŮLEŽITÉ INFORMACE

    UPOZORNĚNÍ

Před výběrem kolových matic doporučujeme, pokud to je možné, demontovat původní matice a pečlivě změřit rozměr, délku závitu, stoupání závitu a také dosedací plochu matice. Správně dotažená matice musí být v rozsahu minimálně 7-9 otáček 360° (stupňů). Při použití distančních rozšiřovacích podložek je nutné k originální délce svorníků náboje kola připočítat šířku rozšiřovacích podložek! Pokud délka svorníků neumožní dostatečné dotažení disku maticemi, je třeba svorníky demontovat z náboje kola a nahradit svorníky delšími o danou šířku rozšiřovací podložky! Po ujetí 50 – 100 km doporučujeme zkontrolovat dotažení kolových matic.

V žádném případě nepoužívejte pro plné dotažení šroubů a matic kol pneumatickou či jinou elektrickou rázovou utahovací pistoli, jejíž použití výrobce automobilu zakazuje! Závěrečné dotažení se provádí pomocí momentového klíče na utahovací moment, který uvádí výrobce automobilu. Pneumatická utahovací pistole může vážně poškodit matice případně svorníky kol! Více TECHNICKÉ INFO

V případě, že montáž nebude provedena v autorizovaném servisu, je nezbytné, aby byla tato montáž provedena v souladu s výše uvedeným doporučením a dle Příručky automobilu, která je součástí daného vozidla, na které bude produkt montován, a kde je uveden postup a hodnoty pro utažení kolových matic.

POKUD NEVÍTE, JAKÝ PRODUKT PATŘÍ NA VÁŠ VŮZ, MŮŽETE VYUŽÍT TUTO INFORMAČNÍ TABULKU, KDE NAJDETE SPRÁVNÉ ROZMĚRY PODLE VAŠEHO AUTOMOBILU.
ZEMĚ PŮVODU

Vyrobeno v Itálii    MADE IN ITALY

Originální produkt vyrobený v Itálii. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.
VÝROBCE

  BIMECC

Produkty Bimecc splňují přísné normy EU a mají certifikát kvality TÜV homologace ISO 9001 (kvalita) a IATF 16949 (technické specifikace pro automobilový průmysl) pro EU. Výrobce Bimecc Engineering S.p.A. je dodavatelem originálních náhradních dílů pro přední světové automobilky. Výběr originálních náhradních dílů je obrovský.