Reklamační řád

Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

Pokud zjistíte závadu na zboží zakoupeném v našem internetovém obchodu SHELLERS.cz a je nutné zboží reklamovat, prosíme, tyto zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@shellers.cz, případně telefonicky na čísle +420 602 300 707 společně s níže uvedenými základními údaji:

  • číslo objednávky
  • jaké zboží reklamujete
  • důvod reklamace
  • termín nákupu
  • číslo Vašeho účtu pro případ vrácení peněz

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout zejména v následujících případech:

  • pokud dojde k porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
  • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci.
  • zboží bylo poškozeno živly.
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.
  • zboží bylo poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN.

V případě, že bude zjištěna výrobní vada a tato závada bude opravitelná, má výrobce právo na opravu zboží. Pokud závada opravitelná nebude, má zákazník možnost:

  • nárokovat nové identické zboží.
  • v případě, že výrobek již nebude v prodeji, odstoupit od smlouvy a v tom případě vrácení peněz zpět.

Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.

Adresa pro doručení reklamovaného zboží:

SHELLERS s.r.o., Valentova 1727/13, 14900 Praha 4 – Chodov

Reklamované zboží nebude přijato v níže uvedených případech

  • zboží zaslané na dobírku
  • zboží zaslané na adresu sídla společnosti bez předchozího písemného nebo telefonického oznámení