Rozšiřovací podložky SCC 20mm 5/120 – 74,1 mm (šroub M14x1,25) 13286BE ocelová vložka

Rozšiřovací distanční podložky pod kola SCC 13286BE s ocelovou vložkou k rozšíření nápravy dle požadovaného rozměru s vystředěním na náboj kola. Rozteč 5×120, středový otvor 74,1 mm. Šíře 20 mm. Sada obsahuje 2 ks podložek a 10 ks kolových šroubů M14x1,25 mm. Sada je určena pro vozy BMW. Barva šedá elox. Made in Germany

4099  s DPH
3387,60  bez DPH

3 ks skladem

Předpokládané doručení do 30. 9. 2024

Informace o dopravě

Množství:

Uvedená cena je za 1 sadu

Systém 4B – Rozšiřovací distanční podložky kol SCC 13286BE s s ocelovou vložkou s vystředěním na náboj kola 74,1 mm. Rozteč 5×120, středový otvor 74,1 mm. Šíře podložky 20 mm. Upevňují se kolovými šrouby M14x1,25 mm přímo na náboj kola. Kolové šrouby jsou k sadě podložek dodávány zdarma! Litá alu kola se poté montují standardně původními kolovými šrouby. Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích. Podložky SCC jsou vyrobeny z lehké, ale vysoce pevné slitiny hliníku a magnesia. Vyrobeno v Německu. Uvedená cena je za sadu 2 ks.

POZNÁMKA

P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.

S5 – Před montáží podložky je nutné zkontrolovat správnou délku původních kolových šroubů a to tak, že změříme délku závitu šroubu, který vyčnívá z disku kola. Ten nesmí být delší než 18 mm, protože poté by se při montáži kola opřel o náboj kola ještě před dotažením a disk kola by nebyl na vozidle dostatečně upevněn.

ZRPři montáži podložek svépomocí je nutné vždy dodržet správný montážní postup dle návodu, který je ke každé sadě podložek přiložen!

PARAMETRY
Hmotnost 2,159 kg
Rozměry 200 × 200 × 100 mm
Poznámka

, ,

Uvedená cena za:

Výrobce

Průměr náboje vozidla

Rozteč šroubů

Šířka podložky

Barva

Značka automobilu

Povrchová úprava

ROZSAH POUŽITÍ
KE STAŽENÍ
VIDEA/NÁVODY
DŮLEŽITÉ INFORMACE

    VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.

UPOZORNĚNÍ

Při montáži podložek na vozidlo se vždy řiďte návodem k montáži, který je přiložen u každého balení, aby byl dodržen správný montážní postup. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným rádiusem (12, 13 nebo 14 mm).

POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!

Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.

PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY

Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.

    SCHVÁLENÍ A ZÁPIS DO TP

Rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobené v Německu. Tyto podložky mají Homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích.

Než podáte žádost o Schválení rozšiřovacích podložek, zkontrolujte, že bočnice pneumatiky nepřečnívá přes hranu blatníku ve výseči od středu kola 30° dopředu a 50° dozadu. Disk kola, případně ochrana ráfku na bočnici pneumatiky může přečnívat přes hranu blatníku.

Schválení a potvrzení správné montáže provádí nezávislá Technická zkušebna na základě splnění určitých kritérií. Tato služba je zpoplatněna. V případě zakoupení rozšiřovacích podložek SCC v našem internetovém obchodě SHELLERS.cz je poplatek za vystavení schválení rozšiřovacích podložek Technickou zkušebnou nižší. S potvrzením správné montáže od Technické zkušebny vám na Dopravním inspektorátu provedou zápis do TP.

POKUD NEVÍTE, JAKÝ PRODUKT PATŘÍ NA VÁŠ VŮZ, MŮŽETE VYUŽÍT TUTO INFORMAČNÍ TABULKU, KDE NAJDETE SPRÁVNÉ ROZMĚRY PODLE VAŠEHO AUTOMOBILU.
ZEMĚ PŮVODU

Vyrobeno v Německu   MADE IN GERMANY

Originální produkt vyrobený v Německu. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.
VÝROBCE

    SCC Fahrzeugtechnik GmbH

Společnost působí na trhu od roku 2000. Patří do skupiny SCC group, která zahrnuje kromě SCC Fahrzeugtechnik GmbH, také společnosti WEMAR Auto Zubehör GmbH a SCC Electromobility GmbH. Hlavní zaměření této společnosti je výroba a prodej vlastních výrobků, zejména distančních podložek, adaptérů, spojovacích prvků, jednodílných a vícedílných kol a speciálních dílů pro automotive. Výroba probíhá na moderních CNC výrobních strojích a veškeré testování podle standardů KBA. Všechny výrobky společnosti SCC Fahrzeugtechnik GmbH podléhají přísným evropským normám, mají certifikáty TÜV a jsou homologované na všechny uvedené značky automobilů.
TYP/Systém

    SYSTÉM 4B

Se středěním na náboj i disk kola a ocelovou vložkou

  • PEVNĚ ŠROUBOVATELNÉ PODLOŽKY K NÁBOJI KOLA S DVOJITÝM STŘEDĚNÍM
  • ZÁVIT V PODLOŽCE JE NAHRAZEN OCELOVOU VLOŽKOU
  • DISK KOLA SE ŠROUBUJE POMOCÍ PŮVODNÍCH ORIGINÁLNÍCH ŠROUBŮ
Rozšiřovací podložky s ocelovou vložkou a středěním na náboj i na disk kola. K náboji se upevňují pomocí šroubů, které jsou dodávány k sadě podložek jako součást balení. Tím se stávají součástí náboje a odpadá tím nutnost při každé montáži kola čistit styčné plochy mezi podložkou a nábojem, jako u jiných systémů. Disk kola se poté montuje standardně původními kolovými šrouby. Pro vyšší pevnost závitu v podložce je u tohoto systému použita závitová ocelová vložka. Ta je zalisována ze zadní části podložky podobným systémem, jako svorník v náboji kola.

Mohlo by se vám hodit k tomuto produktu…