Rozšiřovací podložky SCC 10mm 5/130 – 84,1 mm, 10092

Rozšiřovací distanční podložky pod kola SCC 10092 rozteč 5×130 k rozšíření nápravy dle požadovaného rozměru bez vystředění na náboj kola o průměru 84,1 mm. Šíře 10 mm. Sada obsahuje 2 ks. Made in Germany

1439  s DPH
1189,26  bez DPH

Do týdne

Kód produktu: 44679 Kategorie:

Uvedená cena je za 1 sadu

Informujte mě, až bude produkt opět skladem

System 5 – Rozšiřovací distanční podložky SCC 10092 rozměr 5×130 mm bez vystředění na náboj kola 84,1 mm. Šíře podložky 10 mm. Lze použít pouze tehdy, kdy je náboj kola širší než šířka podložky. Disk kola musí být vždy na náboji vystředěn. Podložky se upevňují kolovými šrouby popř.svorníky které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů nebo svorníků, ale delších o šířku podložky. Je nutné dbát na to, aby jste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a velikost závitu). Kolové šrouby nemusíme měnit, pokud i s podložkou je kolo dotaženo minimálně na sedm závitů. Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích. Vyrobeno v Německu. Uvedená cena je za sadu (2ks)

null

Made in Germany

Originální produkt vyrobený v Německu. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.

VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše podložky jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.

UPOZORNĚNÍ

Prosím, řiďte se při montáži podložek na vozidlo návodem k montáži, který je přiložen u každého balení. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným radiusem (12, 13 nebo 14 mm).

POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!

Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.

PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY

Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.

POZNÁMKA

N3 – Není možné použití u všech vozidel, protože na základě menší šířky podložky nepřiléhá tato podložka zcela na náboj kola. V tom případě je nutné použití širší podložky, nebo jiný systém podložky, nebo úprava (zkrácení) hřídelového vedení náboje kola. Vždy je však nutné dbát na vystředění kola na náboji i na podložce.

P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.

Montážní návod - Systém 5

POZNÁMKA

N3 – Není možné použití u všech vozidel, protože na základě menší šířky podložky nepřiléhá tato podložka zcela na náboj kola a po dotažení kola dochází k prasknutí středícího vedení podložky. V tom případě je nutné použití širší podložky, nebo jiný systém podložky, nebo úprava (zkrácení) hřídelového vedení náboje kola. Vždy je však nutné dbát na vystředění kola na náboji i na podložce.

P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.

ZRPři montáži podložek svépomocí je nutné vždy dodržet správný montážní postup dle návodu, který je ke každé sadě podložek přiložen!

PARAMETRY
Výrobce

Šířka podložky

Značka

Barva

Uvedená cena za:

Poznámka

, ,

Rozteč šroubů

Průměr náboje vozidla

Typ / systém

Materiál

,

Země původu

ROZSAH POUŽITÍ
KE STAŽENÍ
VIDEA/NÁVODY
DŮLEŽITÉ INFORMACE

    VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.

UPOZORNĚNÍ

Při montáži podložek na vozidlo se vždy řiďte návodem k montáži, který je přiložen u každého balení, aby byl dodržen správný montážní postup. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným rádiusem (12, 13 nebo 14 mm).

POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!

Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.

PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY

Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.

    SCHVÁLENÍ A ZÁPIS DO TP

Rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobené v Německu. Tyto podložky mají Homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích.

Než podáte žádost o Schválení rozšiřovacích podložek, zkontrolujte, že bočnice pneumatiky nepřečnívá přes hranu blatníku ve výseči od středu kola 30° dopředu a 50° dozadu. Disk kola, případně ochrana ráfku na bočnici pneumatiky může přečnívat přes hranu blatníku.

Schválení a potvrzení správné montáže provádí nezávislá Technická zkušebna na základě splnění určitých kritérií. Tato služba je zpoplatněna. V případě zakoupení rozšiřovacích podložek SCC v našem internetovém obchodě SHELLERS.cz je poplatek za vystavení schválení rozšiřovacích podložek Technickou zkušebnou nižší. S potvrzením správné montáže od Technické zkušebny vám na Dopravním inspektorátu provedou zápis do TP.

POKUD NEVÍTE, JAKÝ PRODUKT PATŘÍ NA VÁŠ VŮZ, MŮŽETE VYUŽÍT TUTO INFORMAČNÍ TABULKU, KDE NAJDETE SPRÁVNÉ ROZMĚRY PODLE VAŠEHO AUTOMOBILU.
ZEMĚ PŮVODU

Vyrobeno v Německu   MADE IN GERMANY

Originální produkt vyrobený v Německu. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.
VÝROBCE

    SCC Fahrzeugtechnik GmbH

Společnost působí na trhu od roku 2000. Patří do skupiny SCC group, která zahrnuje kromě SCC Fahrzeugtechnik GmbH, také společnosti WEMAR Auto Zubehör GmbH a SCC Electromobility GmbH. Hlavní zaměření této společnosti je výroba a prodej vlastních výrobků, zejména distančních podložek, adaptérů, spojovacích prvků, jednodílných a vícedílných kol a speciálních dílů pro automotive. Výroba probíhá na moderních CNC výrobních strojích a veškeré testování podle standardů KBA. Všechny výrobky společnosti SCC Fahrzeugtechnik GmbH podléhají přísným evropským normám, mají certifikáty TÜV a jsou homologované na všechny uvedené značky automobilů.
TYP/Systém

    Systém 5

Bez středění na náboj kola

  • PRŮCHOZÍ PODLOŽKY SE STŘEDĚNÍM POUZE NA NÁBOJI KOLA
  • UPEVNĚNÍ POMOCÍ PŮVODNÍCH ŠROUBŮ, PŘÍPADNĚ DELŠÍCH ŠROUBŮ NEBO SVORNÍKŮ
Rozšiřovací podložky bez vystředění na náboj kola. Lze použít pouze tehdy, kdy je náboj kola delší než šířka podložky. Disk kola musí být vždy na náboji vystředěn. Podložky se upevňují kolovými šrouby popřípadě svorníky, které je nutné ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů nebo svorníků, ale delších o šířku podložky. Kolové šrouby nebo svorníky nemusíme měnit, pokud i s podložkou je kolo dotaženo minimálně na sedm závitů. Je nutné dbát na to, abyste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a rozměr závitu).