Kolový šroub M12x1,5×26 kužel s vnitřním mnohohranem, VST20A26 ; průměr hlavy 20mm, výška 52

Šroub na kola VST20A26 s vnějším průměrem hlavy 20 mm pro aftermarketová kola s úzkými otvory pro šrouby. K těmto šroubům je nutné doobjednat speciální klíč – adapter (CSTL).

24,49  s DPH
20,24  bez DPH

1 ks skladem

Předpokládané doručení do 24. 12. 2024

Informace o dopravě

Množství:

Šroub na kola VST20A26 s vnějším průměrem hlavy 20 mm pro aftermarketová kola s úzkými otvory pro šrouby. K těmto šroubům je nutné doobjednat speciální klíč – adapter (CSTL), který dodáváme se šestihranem pro klíč 17 mm, 19 mm a 21 mm. Celková výška 52 mm.

POZNÁMKA

VYBRAT PRODUKT DLE ZNAČKY AUTOMOBILU
V případě, že neznáte přesné parametry produktu, můžete zde najít tento produkt podle značky vozidla. Případně nás můžete kontaktovat a my vám s výběrem správného produktu rádi pomůžeme.

PARAMETRY
Hmotnost 0,061 kg
Poznámka

Rozměr (M)

Stoupání závitu

Délka závitu (S)

Dosedací plocha

Klíč / hlava (HEX)

Výrobce

Celková výška (L)

Barva

ROZSAH POUŽITÍ

Mercedes

SLK, SLC | 2004-2011 SLK (R171) roadster | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
SLK, SLC | 1996-2004 SLK (R170) roadster | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
SL | 1989-2001 (R129) cabrio | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
E | 1995-2003 (W210) kombi | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
E | 1995-2002 (W210) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
CLK | 2003-2009 (W209) cabrio | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
CLK | 2002-2009 (W209) coupe | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
CLK | 1998-2003 (W208) cabrio | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
CLK | 1997-2002 (W208) coupe | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
C | 2001-2008 (W203) sportcoupe | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
C | 2001-2008 (203K) kombi | Pojistné šrouby | Pojistné šrouby pro neoriginální litá kola
C | 2001-2008 (203K) kombi | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
C | 2000-2008 (W203) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
C | 1996-2001 (W202) kombi | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
C | 1993-2000 (W202-HO) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
A | 1997-2004 (W168) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola

Volkswagen

Up | 2012-____ (AA) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Polo | 1994-2001 (6N/NF, 6KV, 6N2) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Polo | 1997-2001 (6KV) kombi | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Polo | 1996-2001 (6KV) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Lupo | 1998-2005 (6X, 6E, 6ES) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Jetta, Bora | 1984-1991 Jetta II (19E) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Jetta, Bora | 1978-1984 Jetta I (17) sedan | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Golf | 1993-2002 Golf III (1E) cabrio | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Golf | 1993-1999 Golf III (1H) kombi | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola | 4 šroubové provedení (rozteč 4/100)
Golf | 1991-1997 Golf III (1H) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola | 4 šroubové provedení (rozteč 4/100)
Golf | 1983-1991 Golf II (19) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Golf | 1982-1993 Golf I (155) cabrio | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Golf | 1974-1983 Golf I (17) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola
Fox | 2005-2012 (5Z) hatchback | Kolové šrouby | Kolové šrouby pro neoriginální litá kola

KE STAŽENÍ
VIDEA/NÁVODY
DŮLEŽITÉ INFORMACE

    UPOZORNĚNÍ

Před výběrem šroubů doporučujeme, pokud to je možné, demontovat původní šroub a pečlivě změřit rozměr, délku závitu, stoupání závitu a také dosedací plochu šroubu. Správně dotažený šroub musí být utažený v rozsahu na minimálně 7,5-9 otáček 360 stupňů v závislosti na použitém rozměru a typu šroubu. Při použití rozšiřovacích podložek je nutné k originální délce šroubů připočítat šířku rozšiřovacích podložek! Po ujetí 50 – 100 km doporučujeme zkontrolovat dotažení šroubů či matic!

V žádném případě nepoužívejte pro plné dotažení šroubů a matic kol pneumatickou či jinou elektrickou rázovou utahovací pistoli, jejíž použití výrobce automobilu zakazuje! Závěrečné dotažení se provádí pomocí momentového klíče na utahovací moment, který uvádí výrobce automobilu. Pneumatická utahovací pistole může vážně poškodit šrouby! Více TECHNICKÉ INFO

V případě, že montáž nebude provedena v autorizovaném servisu, je nezbytné, aby byla tato montáž provedena v souladu s výše uvedeným doporučením a dle Příručky automobilu, která je součástí daného vozidla, na které bude produkt montován, a kde je uveden postup a hodnoty pro utažení kolových šroubů či matic.

VÝROBCE

  BIMECC

Produkty Bimecc splňují přísné normy EU a mají certifikát kvality TÜV homologace ISO 9001 (kvalita) a IATF 16949 (technické specifikace pro automobilový průmysl) pro EU. Výrobce Bimecc Engineering S.p.A. je dodavatelem originálních náhradních dílů pro přední světové automobilky. Výběr originálních náhradních dílů je obrovský.

Mohlo by se vám hodit k tomuto produktu…