Rozšiřovací podložky SCC 20mm 4/100*4/108 – 57,1 mm, 12114

Rozšiřovací podložky pod kola SCC 12114 rozteč 4×100/4×108 se středovým otvorem 57,1 mm slouží k rozšíření nápravy dle požadovaného rozměru. Šíře 20 mm s vystředěním na náboj kola. Sada je určena pro vozy BMW, Škoda Citigo, Felicia, Seat, VW. Made in Germany

1799  s DPH
1486,78  bez DPH

Doba dodání neznámá

Kód produktu: 31978 Kategorie:

Uvedená cena je za 1 sadu

Informujte mě, až bude produkt opět skladem

Systém 2 – Rozšiřovací distanční podložky pod kola SCC 12114 rozteč 4×100 a 4×108 s vystředěním na náboj kola 57,1 mm. Šíře podložky 20 mm. Upevňují se kolovými šrouby popřípadě svorníky, které se musí ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů případně svorníků, ale delších o 20 mm tj. šířku podložky. Je nutné dbát na to, abyste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a velikost závitu v závislosti na typu automobilu a použitých alu kolech). Podložky značky SCC mají homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích. Uvedená cena je za sadu 2 ks.

Ilustrační obrázek

Vyrobeno v Německu

null

Made in Germany

Originální produkt vyrobený v Německu. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.

Použití pro značky automobilu

null

BMW

BMW | Z1 | (E30, Z/B) 1989-1991 roadster
null

Škoda

Škoda | Citigo | (AA) 2012-____ hatchback
Škoda | Felicia | (791) 1995-2001 hatchback
Škoda | Felicia | (795) 1995-2001 kombi
Škoda | Felicia | (797) 1997-2000 Pickup, Vanplus
null

Seat/Cupra

Seat + Cupra | Arosa | (6H, 6HS) 1997-2005 hatchback
Seat + Cupra | Cordoba | (6K) 1994-2002 sedan
Seat + Cupra | Cordoba | (6K) 1997-2003 kombi
Seat + Cupra | Ibiza | (6K) 1995-2002 hatchback
Seat + Cupra | Mii | (AA) 2012-____ hatchback
Seat + Cupra | Toledo | (1L) 1991-1999 sedan
null

Volkswagen

Volkswagen | Fox | (5Z) 2005-2012 hatchback
Volkswagen | Golf | Golf I (155) 1982-1993 cabrio
Volkswagen | Golf | Golf I (17) 1974-1983 hatchback
Volkswagen | Golf | Golf II (19) 1983-1991 hatchback
Volkswagen | Golf | Golf III (1E) 1993-2002 cabrio
Volkswagen | Golf | Golf III (1H) 1991-1997 hatchback (4 šroubové provedení rozteč 4/100)
Volkswagen | Golf | Golf III (1H) 1993-1999 kombi (4 šroubové provedení rozteč 4/100)
Volkswagen | Jetta, Bora | Jetta I (17) 1978-1984 sedan
Volkswagen | Jetta, Bora | Jetta II (19E) 1984-1991 sedan
Volkswagen | Lupo | (6X, 6E, 6ES) 1998-2005 hatchback
Volkswagen | Polo | (6KV) 1996-2001 sedan
Volkswagen | Polo | (6KV) 1997-2001 kombi
Volkswagen | Polo | (6N/NF, 6KV, 6N2) 1994-2001 hatchback
Volkswagen | Up | (AA) 2012-____ hatchback

VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše podložky jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.

UPOZORNĚNÍ

Prosím, řiďte se při montáži podložek na vozidlo návodem k montáži, který je přiložen u každého balení. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným radiusem (12, 13 nebo 14 mm).

POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!

Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.

PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY

Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.

POZNÁMKA

N3 – Není možné použití u všech vozidel, protože na základě menší šířky podložky nepřiléhá tato podložka zcela na náboj kola. V tom případě je nutné použití širší podložky, nebo jiný systém podložky, nebo úprava (zkrácení) hřídelového vedení náboje kola. Vždy je však nutné dbát na vystředění kola na náboji i na podložce.

P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.

S5 – Před montáží podložky je nutné zkontrolovat správnou délku původních kolových šroubů a to tak, že změříme délku závitu šroubu, který ční z disku kola. Nesmí být delší než 18 mm, protože pak by se při montáži kola opřel o náboj kola ještě před dotažením a kolo by nebylo na vozidle dostatečně upevněno.

Montážní návod podložky - Systém 2

POZNÁMKA

P1 – Při montáži podložky je nutné vždy řádně zkontrolovat, že podložka sedí celou plochou na náboji kola i na disku.

ZRPři montáži podložek svépomocí je nutné vždy dodržet správný montážní postup dle návodu, který je ke každé sadě podložek přiložen!

PARAMETRY
Hmotnost 1,366 kg
Rozměry 200 × 200 × 100 mm
Rozteč šroubů

,

Uvedená cena za:

Výrobce

Země původu

Značka

Průměr náboje vozidla

Šířka podložky

Materiál

,

Typ / systém

Značka automobilu

, , , ,

ROZSAH POUŽITÍ
KE STAŽENÍ
VIDEA/NÁVODY
DŮLEŽITÉ INFORMACE

    VŠEOBECNÉ INFORMACE

Naše rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobeny ze slitiny hliníku a magnesia, která vyniká velkou pevností, výbornými antikorozními vlastnostmi a nízkou hmotností. Německý výrobce disponuje veškerými schváleními a homologacemi. Platná vyhláška, kterou se řídí výrobci automobilů, připouští rozšíření jízdní stopy o 2 %, aniž by se muselo vozidlo dodatečně přezkoušet. V praxi to znamená, že při rozšíření rozchodu kol o 2 % se nezhorší jízdní vlastnosti vozu. Naopak jízdní vlastnosti se vylepší a vozidlo je stabilnější. Hodnota vyššího zatížení podvozkových částí vozidla, např. ložisek kol je v tomto případě zanedbatelná takže není výrobci aut např. odepírána záruka na podvozek.

UPOZORNĚNÍ

Při montáži podložek na vozidlo se vždy řiďte návodem k montáži, který je přiložen u každého balení, aby byl dodržen správný montážní postup. Udejte nám při Vaší objednávce vždy rozměry a druh použitých šroubů u Vašich kol. Existují dvě provedení: Kuželová dosedací plocha a kulová dosedací plocha. Kulová dosedací plocha se vyskytuje s rozdílným rádiusem (12, 13 nebo 14 mm).

POZOR! pokud použijete na vozidlo šroub s nesprávnou dosedací plochou, může dojít při jízdě k uvolnění šroubů, a následně uvolnění kola!

Někteří výrobci automobilů používají kvůli vyššímu utahovacímu momentu dvoudílné šrouby s pohyblivou dosedací plochou, pak je nutné v případě použití nových šroubů tyto vyměnit vždy pouze zase za dvoudílné.

PŘED ODESLÁNÍM OBJEDNÁVKY

Prosím, uveďte nám při objednávce ještě výrobní značku vašich kol a váš přesný typ vozidla. V některých případech je možné, že se stejný typ vozidla vyrábí s různými roztečemi, proto je potřeba najít svůj typ vozidla a rok výroby správně v našich aplikačních tabulkách.

    SCHVÁLENÍ A ZÁPIS DO TP

Rozšiřovací podložky SCC jsou vyrobené v Německu. Tyto podložky mají Homologace TÜV Austria a schválení Ministerstva dopravy ČR k provozu na pozemních komunikacích.

Než podáte žádost o Schválení rozšiřovacích podložek, zkontrolujte, že bočnice pneumatiky nepřečnívá přes hranu blatníku ve výseči od středu kola 30° dopředu a 50° dozadu. Disk kola, případně ochrana ráfku na bočnici pneumatiky může přečnívat přes hranu blatníku.

Schválení a potvrzení správné montáže provádí nezávislá Technická zkušebna na základě splnění určitých kritérií. Tato služba je zpoplatněna. V případě zakoupení rozšiřovacích podložek SCC v našem internetovém obchodě SHELLERS.cz je poplatek za vystavení schválení rozšiřovacích podložek Technickou zkušebnou nižší. S potvrzením správné montáže od Technické zkušebny vám na Dopravním inspektorátu provedou zápis do TP.

POKUD NEVÍTE, JAKÝ PRODUKT PATŘÍ NA VÁŠ VŮZ, MŮŽETE VYUŽÍT TUTO INFORMAČNÍ TABULKU, KDE NAJDETE SPRÁVNÉ ROZMĚRY PODLE VAŠEHO AUTOMOBILU.
ZEMĚ PŮVODU

Vyrobeno v Německu   MADE IN GERMANY

Originální produkt vyrobený v Německu. Rozměrová přesnost a dlouhá životnost výrobku je na rozdíl od ostatních neoriginálních napodobenin samozřejmostí.
VÝROBCE

    SCC Fahrzeugtechnik GmbH

Společnost působí na trhu od roku 2000. Patří do skupiny SCC group, která zahrnuje kromě SCC Fahrzeugtechnik GmbH, také společnosti WEMAR Auto Zubehör GmbH a SCC Electromobility GmbH. Hlavní zaměření této společnosti je výroba a prodej vlastních výrobků, zejména distančních podložek, adaptérů, spojovacích prvků, jednodílných a vícedílných kol a speciálních dílů pro automotive. Výroba probíhá na moderních CNC výrobních strojích a veškeré testování podle standardů KBA. Všechny výrobky společnosti SCC Fahrzeugtechnik GmbH podléhají přísným evropským normám, mají certifikáty TÜV a jsou homologované na všechny uvedené značky automobilů.
TYP/Systém

 SYSTÉM 2

S vystředěním na náboj kola

  • PRŮCHOZÍ PODLOŽKY S DVOJÍM STŘEDĚNÍM, A TO JAK NA NÁBOJI, TAK NA DISKU KOLA
  • UPEVNĚNÍ POMOCÍ DELŠÍCH ŠROUBŮ NEBO SVORNÍKŮ
Rozšiřovací podložky s vystředěním na náboj kola se upevňují se kolovými šrouby popřípadě svorníky, které je nutné ke každé sadě podložek objednat podle velikosti původních kolových šroubů popřípadě svorníků, ale delších o šířku podložky. Je nutné dbát na to, abyste objednali šrouby shodného provedení (kuželová nebo kulová dosedací plocha a rozměr závitu).

Mohlo by se vám hodit k tomuto produktu…